Intervju, pyssel och jobb

Idag var jag på arbetsintervju, lika spännande varje gång! Nu återstår det bara att vänta. 

Annars så jobbar jag, för det mesta och jämt. Mycket långa pass nu med nätter, kvällar och dagar. Men det är roligt när lönen trillar in.. 

Har även börjat fundera på att plugga (igen), jag skulle vilja bli skötare inom psykiatri, kanske lägga på en inriktning mot akutsjukvården också, men jag vet inte om motivationen finns där just nu. Har pluggat så många år så jag känner inte att det är just det jag vill nu. Nåja, det tåls att fundera på. Har även en annan framtidsdröm, men som med det mesta är det svårt att ta det sista steget och bestämma sig.. 

Hur som helst, vad ska jag göra av denna? Betvivlar att jag rymmer den men jag hade lite för mycket tid över och pysselfingrarna kliade :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0