Hela veckan!

Då var det färdigjobbat för idag, nu är jag ledig till imorgon, dom ringde nyss och gav mig kvällen och natten imorgon, vilket är 16-07.30. Fick även veta idag att jag jobbar torsdag-söndag också. Så från att bara ska ha jobbat måndag så blev det hela veckan

Inatt startade jag ett hobbyföretag, ja alltså i drömmen. Tanken slog mig när jag vaknade. Nångång i framtiden kanske man kan göra det, göra det på hobbynivå och ändå jobba med något annat. Jag har ju faktiskt läst bokföring, företagsekonomi och en massa andra kurser. Dock hur mycket jag minns av debit, kredit och allt annat är ju en annan femma.. 

Nåväl, drömma går alltid. Nu åter till verkligheten, dammsuga och mata blöjmonstret. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0