Med sorg i hjärtat

Ikväll jobbade jag förmodligen mitt sista pass på björkgatan (på länge iaf), det är med sorg i hjärtat faktiskt. Jag trivdes otroligt bra med både personal och brukare och kände glädje när jag gick till jobbet, det är väldigt sällan jag känt så på ett jobb, aldrig någon måndagsångest eller ångest att vara tvungen att jobba. Det var bara tråkigt att det bara var vikariat och man fick springa som en höna fram och tillbaka och aldrig veta när man jobbade. 

Men på måndag börjar jag på min nya arbetsplats, förhoppningsvis kommer jag trivas lika bra där. Nu kommer jag ha ett schema, vilket känns toppenbra! 

Förresten, ikväll när jag kom hem så hade jag en present som väntade. Maken hade köpt päronet åt mig som jag suktat efter. Passar perfekt bredvid mitt äppel. Bästa make! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0