Tisdag

Tänka sig att blogg.se äntligen uppdaterat sin mobilapp till något possitivt! Det var verkligen på tiden.. 

Idag är det tisdag, denna dag skiljer sig inte från mängden, Lilly ligger i sängen men sover inte. Jag hade hoppats att hon skulle vila en stund så hinner jag hoppa in i duschen, istället ligger hon och drar flaskan genom spjälorna. Fram och tillbaka, precis som en fånge i en amerikansk film (fast dom drar kanske inte nappflaskan). 

Jag har i alla fall hunnit att säkra alla våra eluttag här hemma, det kommer göra mig vansinnig när jag väl ska använda dom, men de är ett senare problem. Nu kan inte några småfingrar vara där, vilket är det viktigaste. 

Lilla sockerhjärta! 



Kommentarer
Diana

Jag kanske e lite blond men efter uppdateringen Så kan iaf inte jag hitta/läsa alla de bloggar jag hade sparade :/

Svar: Nä och inte jag heller, satt för fem minuter sedan och svor över detta. Kan dom inte göra nånting rätt dom där nötterna som jobbar med appen? Känner jag blir förbannad!!
Johanna

2013-09-10 @ 14:57:55
URL: http://ww.dianisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0