Söndag!

Söndag! Visst är det fantastiskt hur mycket man egentligen har att göra och allting är tråkigt.. Nä tacka vet jag att bara göra roliga saker, vilket genast tar mig tillbaka till barndomen då dom vuxna sa "du måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt". Vad är det för skitsnack, jag kan väl ha roligt jämt? Nu kommer jag inte på så många saker som är roliga så att jag skulle kunna göra det hela tiden, men ändå! 

Idag blir Lilly 10 månader! 
Sockerbarn! Vad gjorde jag innan du kom till världen? (Förutom sov länge & var vaken långt in på natten)





Kommentarer
Diana

Vart har du köpt den fina koftan :)?

Svar: Jag har köpt den begagnad tidigare i sommar :)
Johanna

2013-09-16 @ 14:35:30
URL: http://www.dianisen.blogg.se
Maria

Vart har du köpt mössan :)?

Svar: Den är ifrån H&M :)
Johanna

2013-09-17 @ 23:48:34
Diana laurila

Den är så himla fin. Står det inte märke i den så jag kan kan forska lite :)?

Svar: Det står att den är från H&M :)
Johanna

2013-09-18 @ 08:28:29
URL: http://dianisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0