När en dörr stängs

In till mitt pysselrum är det två dörrar, detta för att det en gång varit två rum. Nu är frågan, ska vi bygga igen en dörr som inte används eller ska vi låta båda vara kvar om vi nångång vill dela rummet som det en gång var. Ska vi vara svensson-smart (för det är bra ifall att) eller ska vi skita i praktiskt och göra det snyggt.. Förstå vilka problem jag har! Nästan så jag måste ringa aftonbladet och be dom stoppa pressarna. 

Jag hade tagit bort dörren och byggt en vägg igår om jag hade kunnat göra det själv, men i och med att jag inte kan fixa det med dekorplast och washitejp så överlåter jag det till någon annan :) 





Kommentarer
Anonym

Jag tycker det är charmigt med två dörrar

2013-09-19 @ 18:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0