Glöm vad jag sa

Glöm vad jag skrev i det förra inlägget ang blogg.se appen. Den är uppdaterat, snyggare och bättre på många sätt. MEN! Vart är alla mina favoriter jag hade sparat? Vart är alla dom bloggarna jag följde varje dag genom funktionen som dom hade? Känner jag börjar bli irriterad att dom ska ha nå sommarjobbare som fixar uppdateringen av appen. Skit i krigen och svälten, jag har tappat bort alla favoritbloggar! Det här är ett fall för kalla fakta, csi och säpo. Leta reda på alla mina bloggar som jag inte längre kan läsa.. Och nej ja tänker inte använda bloglovin för det är alldeles för jobbigt för en förvirrad mamma. 


Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Haha håller med. OK uppdatering men vill ha tillbaka funktionen med ens favoritbloggar.

Svar: Ja men eller hur! Hur ska jag annars hålla reda på alla bloggar? :)
Johanna

2013-09-11 @ 10:43:02
URL: http://barntipsbloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0