Så bra!

åh vad glad jag blev när jag såg att bloggappen hade en uppdatering. Nu fungerar mina favoriter igen, dock har jag tappat alla bloggar som jag följde så jag måste lägga in dom igen och med mitt minne så blir listan tom. Inte minns jag vad om hette, så det vore kul om ni lämna en kommentar med era bloggar. Några har jag sedan sist då jag bad er skriva, men skriv igen för jag hittar dom inte i mitt arkiv..

Här hemma sover Lilly middag, hade tänkt gå ut med vagnen senare då vi inte har någon bil. Ska leta reda på lite naturmaterial och försöka pyssla ihop något, har en massa ideer som jag tänkte försöka genomföra inom en snar framtid. Skulle behöva ta bilen när mannen kommer hem från jobbet och åka till stugan, behöver mossa! Ska även se om jag hittar några större löv :)
 




Kommentarer
Riccie - Mamma till Lykke 10månader

Haha du är ju helt hopplös på att hålla koll på oss, man skulle kunna tro att du har barn och familj och tänka på först! ;)
Du får göra som ja å spara dom på telefonen som bokmärken eller på hemskärmen, mycket praktiskt =)

2013-10-08 @ 21:00:14
URL: http://knoddensmamma.blogg.se
Amanda

Åh jag hade tappat din blogg följde ju under graviditeten! Va stor Lilly blivit!

Svar: Jaha, kul du hittade tillbaka :) jo hon växer aå det knakar, tiden går så himla fort!
Johanna

2013-10-14 @ 21:13:35
URL: http://anpluscj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0