Lördag

Lördag, inatt var det -10 grader, herregud hur ska jag överleva 30? Nåja, jag har ju överlevt mer än 20 kalla vintrar så det ska väl gå denna vinter också.. Har dock insett att jag måste köpa en vinterjacka. Förra vintern vägde jag betydligt mer och hade lånat en jacka då min var för liten och trasig. Men nu i vinter har jag ingen, så tråkig utgift men det är ju något jag måste ha om jag inte vill frysa ihjäl..
 
Ikväll åker jag och umgås med några tjejer medans maken och Lilly är hemma. Känns lite märkligt att åka iväg utan dom, men jag blir inte borta så länge och Lilly är ju med sin pappa. Kan vara kul för dom också att ha egentid :) 
 
Mina favoriter :)


 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara - mamma till Signe och Ester

Ååå en likadan klänning hade Ester på sig i går :) vilken fin bild på dina ❤

2013-10-20 @ 22:47:21
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0