Julklappsinsamlingen

 Varför blir min text så stor när jag uppdaterar från bloggappen?
 
Nåja, väntar in nästa vecka då jag ska ha kontakt med kyrkan igen angående julklappsinsamligen. Känns bra att jag fått kontakt med någon som kan hjälpa mig att nå ut till rätt familjer. Påtal om julklappsinsamlingen så kommer det snart en liten artikel (heter det så?) om det för att jag ska kunna nå ut till ännu fler älvsbybor. Känns så roligt att jag får så pass bra respons och att alla kan hjälpa till med så enkla medel. Att bara skänka en leksak gör skillnad!
 
Och sen ville dom ha en bild av mig till artikeln. Ja men eller hur! Jag är aldrig med på bild, jag står gärna bakom kameran. Enda bilderna på mig från i år är bröllopsbilderna. Har en bild från bb som Andreas tagit som jag skulle kunna använt, alla människor som sett den har gapskrattat, även min egen mamma. Så hemsk är den. Jag skulle tappa alla läsare om jag la upp den här, så jag låter bli!




Kommentarer
Johanna

Jag har sett den bilden Johanna och jag har exakt en likadan bild av mig själv här hemma, just efter snittet :) Den bilden måste man skratta åt för man är så urbota ful!

Svar: Ja det är helt sjukt så sliten man var. Överkörd av en lastbil några varv ;) haha
Johanna

2013-10-04 @ 15:18:51
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0