Julklappar

Ikväll/inatt har jag suttit och sorterat julklappar. Det är verkligen lättare än vad det låter, att bestämma en ungefärlig ålder på leksaker är inte alls lätt. har delat in åldrarna så att det ska bli "rätt sorts" leksaker till rätt barn. Har suttit i hur många timmar som helst. Men det är roligt, det känns kul att veta att man kommer göra en massa barn glada.
Jag har även för skojs skull dokumentat hur många som lämnat julklappar/inslagningstillbehör bara för att i slutet se. Skriver även ner hur många julklappar som kommer in då det blir färre paket än vad det är saker som kommer, för i flera paket är det mer än en sak. Ofta är det ett mjukisdjur och en leksak då det kommer in väldigt stora partier med just mjukisdjur..
 
Det råder i detta nu lite smått kaos i mitt rum.




Kommentarer
bella - leos mamma

Jag förstår mitt inte alls på dessa föräldrar. De gör inte direkt sina barn en tjänst genom att strunta i att säga till för man kanske som du skrev inte orkar eller för man är för svag för att säga ifrån. Allt får man ju äta upp sen när det blir äldre och tror de kan bete sig hur som helst!

2013-10-21 @ 07:50:01
URL: http://bellahs.blogg.se
bella - leos mamma

Jag förstår mitt inte alls på dessa föräldrar. De gör inte direkt sina barn en tjänst genom att strunta i att säga till för man kanske som du skrev inte orkar eller för man är för svag för att säga ifrån. Allt får man ju äta upp sen när det blir äldre och tror de kan bete sig hur som helst!

2013-10-21 @ 07:52:36
URL: http://bellahs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0