Elva Månader!

Idag blir Lilly 11 månader (!) bara en månad kvar så är hon ett helt år. Jag hinner inte med, jag kommer aldrig hinna med. Det har hänt endel sedan hon var tio månader, men det mesta vet ni redan om för jag har berättat det. Men jag drar en snabbresume så har jag lite större koll sedan när jag tittar tillbaka.
 
 
 
Lilly:
Har storlek 74 på kläder
Storlek 4 på blöjor
Lärt sig klappa händerna
Står själv, omän en liten stund bara så gör hon det
Kryper, sålänge underlaget inte är för halt, då väljer hon att backa.
Säger Mamma, även pappa men mest när inte pappa är med
 


Kommentarer
Mari

Grattis Lilly <3
Så söt.
Stanna upp och njut av varje sekund, rätt som det är så går tösabiten i skolan.
Kramiz /Mari

2013-10-15 @ 13:55:37
Monica-Mamma till Alfred

Grattis till Lilly ♥

2013-10-15 @ 17:11:02
URL: http://alfredochjag.se
Sara - mamma till Signe och Ester

Grattis Lilly! Vilka härliga bilder på din sötnos :)

2013-10-15 @ 20:51:07
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0