Att dekorera

Jag har ett problem, varje gång jag ska göra något så måste jag gå all in. Spelar ingen roll så måste jag göra det med 110%, så även dekoreringen av bron som jag nu håller på med.. Ungarna kommer i slutändan inte våga komma och knacka bus eller godis, i och för sig gör det ju inget för då får jag allt själv istället.. Däremot om någon ska komma och lämna julklappar så lär dom fundera vad det är för idiot som bor här.
När maken kommer hem från jobbet ska jag dekorera klart, är inte så lätt med en bebis som gärna hänger runt armarna. Men det här är vad jag hann åstakomma medans hon sov middag.
I skålen har jag satt min rökmaskin och karamellfärg i vattnet, så det ser ut som blod som bubblar (man måste ha fantasi). Blir kul att se hur det ser ut när det blir riktigt mörkt, mohahaha! (Det där var ett elakt skratt till alla jag kommer skrämma).
 

 
Här under ligger en hantverkare som vi inte var nöjd med. (Som sagt, fantasin flödar)


Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma

Du är för rolig! :D

2013-10-31 @ 22:41:31
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0