Varsel, jobb och kanindräkt

Idag har det varit fullt upp från det att vi öppnade ögonen. Möten och allt vad det innebär. Mitt möte gick bra idag, mannens inte fullt lika bra, hans företag har beslutat att lägga ner hela installationssidan, vilket innebär att 43st tappar jobbet.. Så även han. Han kommer inte tappa jobbet i år utan början på nästa, men ändå. Medans han fick veta att dom blir varslade så blev jag erbjuden att jobba som vikarier hos två olika ställen, så kul när dom ringer mig och inte jag dom.
Så onsdag och torsdag har jag introduktion på ett nytt ställe inom ett nytt område som jag aldrig jobbat inom. Känns roligt då det är 15 månader sedan jag jobbade sist.

Senare på kvällen åkte Andreas iväg för en ny två veckorsperiod med jobb och vi tjejer här hemma stupade i säng. Somnade samtidigt som Lilly och vaknade efter någon timma för att hunden ville ut.
Idag var jag på stan medans maken var på sitt möte, då hittade jag bland annat denna söta dress(?) till Lilly.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0