Tjorv

Inatt skulle jag göra klart två ljusbeställningar till imorgon. Tror ni inte att skrivaren börjar leva sitt egna liv då? Jag har varit så arg så jag har tänkt kasta skrivaren i backen och sedan köra över den med bilen femtiosju gånger. Nu gjorde jag inte det, men det var riktigt nära. Jag hatar när elektronik ska tjorva, saker som jag inte förstår någonting om. Tur jag har en make som kan mycket om sådana saker, för annars hade det mesta här hemma åkt genom fönstret.
 
Nåja, nu är klockan halv ett, ljusen är gjorda med nöd och näppe. Jag ska göra Lillys tårta och sedan sova så jag orkar med morgondagen.
 
Lilla sockerhjärta, ett helt år!
 


Kommentarer
Anonym

Hipp hipp hurra, för Lilly idag :-))

2013-11-15 @ 09:25:50
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Stort grattis till fina tjejen :D

2013-11-15 @ 09:46:28
URL: http://alisagonzalez.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Vilken underbar bild på en mycke söt tjej 😃

2013-11-21 @ 22:09:40
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0