Radio

Då var det fredag, äntligen! Snart har maken helg och hela helgen är oplanerad, eller nästan i alla fall. Ska slå in julklappar som kom in igår och städa huset.

Imorse ringde Sveriges radio Norrbotten, dom hade sett artikeln på alvsbynews.se och ville ha en intervju på måndag i direktsändning. Jag kommer inte veta vad jag ska säga och börja stamma eller nånting, men det bjuder jag på. Var helt övertygad om att det var någon som drev med mig först när dom ringde, men tydligen inte.
 




Kommentarer
Anna

Prata bara som om det vore med mig så ska de gå bra ska du se ;) hahahah

2013-11-01 @ 14:57:19
Sara - mamma till Signe och Ester

Så spännande!

2013-11-01 @ 22:53:19
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0