Radio, Förkyld och kartongbrist

Imorse var jag som sagt med i Sveriges radio p4 Norrbotten, kändes väl sådära då min förkylning blivit ännu värre och jag knappt kan prata utan en hostattack. Men det bjuder jag på! Att jag dessutom aldrig visste vad jag skulle svara gjorde inte saken så mycket bättre, haha.
 
Idag måste jag slå in ännu mera julklappar, har kommit in riktigt bra med saker dom senaste dagarna och direkt efter radio så ringde det några som också ska komma och lämna lite saker. Måste bara ut på byn och ragga ihop lite flera kartonger då många av sakerna verkligen kräver en kartong. Men jag har ingen bil förrens maken kommer hem från jobbet så det får vänta tills då.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0