Julpynt

Precis som jag sa att jag skulle julpynta när Lilly fyllt år, så gjorde jag det. Ikväll har jag ägnat mig åt julpynt, även kommit fram till att i år blir julen lite mera "vi", mer silver och glitter än julrött. Känns bra och jag längtar tills våran vita gran kommer fram! Jag skulle inte vilja ha något annat än en vit gran, däremot tycker jag det är jättefint hos andra med riktiga granar. Men det är inget för mig. Tur vi alla är olika! 
Endel julpyntar nu (tro mig jag är verkligen inte först) och endel håller stenhårt på att inte börja förrens första advent. Nåja, jag börjar nu så man hinner njuta av det mysiga ett tag. Dock ryker pyntet en max en vecka efter jul för då är julen över och jag är less :) 




Kommentarer
Lovisa

Mysigt med julpynt redan nu!
Du är nog den första som jag åtminstone har hört julpyntar innan advent ens, hihi. Vi har delat upp de lite, här "adventspyntar" jag max en vecka innan första advents och "julpyntar" några dagar för julafton.

Svar: Jaha:) nästan alla mina vänner pyntar innan advent, tänk så olika det kan va :)
Johanna

2013-11-17 @ 18:14:45
URL: http://avebbalovisa.blogspot.com
Blommig

Men härligt! Nu kanske jag också vågar pynta! Har haft julfeeling ett tag men inte vågat pynta ännu:)

Svar: Det vågar du :)
Johanna

2013-11-17 @ 20:48:21
Jessica

Jag är en sån som håller stenhårt på att inte börja pynta eller fixa med någonting juligt innan första advent! Men det kliar verkligen i fingrarna nu när man ser att så många andra börjat! Längtar massor nu! :)

2013-11-18 @ 01:17:25
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0