Jul!

På fredag fyller ju Lilly år, efter det har jag tänkt börja julpynta här hemma. Som sagt så är jag alltid tidig, varje år! dock kommer jag aldrig kunna slå min svärmor som alltid var klar med allting i början av november/slutet av oktober. Jag har redan tagit fram mina kartonger med julsaker och gått igenom dom, har haft så mycket tomtar som jag aldrig plockar fram så dom har jag sålt. Bättre att ta dom pengarna till att köpa nya tomtar som jag hellre ställer fram :)
 
Julgranen däremot den kommer inte fram förrens närmare jul, om vi kommer kunna ha någon julgran i år eller om det är en liten huligan här hemma som kommer klättra i den. Min älskade vita gran! Jag gillar modern jul mer än gammeldags, nog för att det är fint hos folk när dom har en stor grön äkta julgran. Men inte hemma hos oss, här ska det vara vitt! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Caroline - Fotograf & Mamma

Mysigt! Jag får inte julpynta förens runt den 2 dec när vi kommer in i huset :)

Svar: Åh vad länge det är kvar tills dess känns det som, men så himla kul med hus!! :)
Johanna

2013-11-12 @ 20:57:22
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Monica-Mamma till Alfred

Åh, lilla Lilly ♡ redan ett år?! Vad hände liksom? Härligt med julpynt! Jag vill också starta snart ;) kram!

Svar: Ja det är så sjukt, ett helt år! Jag hinner verkligen inte med..
Johanna

2013-11-12 @ 21:24:20
URL: http://alfredochjag.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0