Inte som planerat

 Äntligen fredag! Inatt fick Lilly för sig att vakna kring två och ha party ett bra tag innan hon tillslut somnade om hos oss och tog upp 80% av sängen. Det kändes idag att natten inte blev som den brukar, men det tog jag och lilly igen när vi sov middag i soffan i två timmar.
Idag har det även kommit lite mera saker till insamlingen. Även sådant som jag inte kan slå in, så på måndag ska jag ringa hvb hemmen för ensamkommande flyktingbarn igen och fråga om dom vill ha mera saker. Dom var tidigare i veckan och hämtade en massa saker som dom tacksamt tog emot :)

Förresten så har jag glömt visa skålen jag håller på att måla, snart klar.




Kommentarer
Anonym

Snyggt!

2013-11-08 @ 21:53:20
Mli - Mamma till Elton ♥

Oooh, läcker den blev :) Så roligt att göra om gammalt till nytt! Du är så duktig :)

Svar: Tack söta du! Ja det är så roligt att kunna återanvända saker :)
Johanna

2013-11-08 @ 22:28:14
URL: http://idamli.vimedbarn.se
Anonym

Hej! Går det att hämta saker från Luleå? Tänkte om du känner ngn här eller så? Maila mig på [email protected] isf...

Svar: Tyvärr inte :( och på tisdag avslutas insamlingen..
Johanna

2013-12-08 @ 12:13:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0