Full dag

Då var denna dagen slut och jag har bäddat ner mig. Har varit väldigt givande och intressant, har besökt två olika jobb. Har intro imorgon också. Fick även ett till bra besked idag. Ytterligare ett ställe vill ha mig som vikarie, känns kul att jag inte varit tillgänglig ens en vecka och tre ställen vill att jag jobbar hos dom. Man blir verkligen mer motiverad! Jobben är inom handikappomsorgen och som personlig assistent, handikappomsorg är något jag alltid velat prova på. Äldreomsorgen har jag provat och det är ingenting för mig, mina tre och ett halvt år inom det räcker. Känner att jag vill prova något nytt, jag vet ju faktiskt inte vad jag vill bli när jag blir stor ännu. Eller det finns flera saker jag skulle vilja bli, men det är ganska svårt att ta sig dit, men kanske nångång. Fram tills dess så provar jag mig fram.
 
Det känns i mammahjärtat att vara ifrån denna underbara varelse. Men pengar måste man ha och det är betydligt värre för pappan i huset som är borta två veckor åt gången, det hade jag aldrig klarat av.
 
 
 


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men så roligt :) hoppas du kommer trivas :)

2013-11-21 @ 22:06:23
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0