Sova

Usch den här dagen har inte varit det minsta rolig eller trevlig. Men vi får ta nya tag imorgon istället. Något bra är att sommaren verkar vara på ingående, både idag och igår har solen värmt riktigt bra.
Längtar tills mannen kommer hem från jobbet, bara några dagar kvar nu. Känner att min energireserv börjar ta slut och jag är så otroligt trött och slut i kroppen. Tur att Lilly börjat sova några timmar på nätterna så att man får lite ihopsammanhängande sömn. Förr älskade jag att sova och sov gärna hur länge som helst, nu idag är man glad om man får sova tre timmar i sträck, tiderna och livet förändras :)
Men jag kan inte klaga för att vakna upp bredvid en tjej som ligger och jollrar är bland det bästa som finns ♥
 
 
På matfronten (för Lilly) så går det bra. Nu äter vi gröt varje dag, dock inte en hel portion men rätt så mycket och hon verkar faktiskt tycka det är rätt så gott. Vi har även provat lite att äta lite andra saker, men inte lika populärt. Förutom när hon fick smaka mango, då blev hon galen när det tog slut. Säkert för att det är lite annorlunda och godare än potatis, gröt och majspure ;)


Kommentarer
Lisa

Jag rekommenderar sötpotatis, det är stora favoriten här hemma hos oss :-)

2013-05-07 @ 23:24:49
URL: http://Wisteria.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0