Mammas Dag

Igår var jag och Lilly på promenad, gick förbi en loppis och hittade en sparkdräkt till Lilly och sedan promenerade vi på ett bra tag. Är så skönt nu när man känner att sommaren verkligen är så gott som här och solen värmer. Efter åkte vi till stugan med Baltazar, sedan en sväng upp på graven. Men när vi kom hem var både jag och Lilly riktigt trötta, så vi somnade båda där kring åtta. Jag vaknade dock efter en timma och gjorde lite nytta för att sedan somna om.
 
Idag är det morsdag, jag fick ju min morsdagspresent i fredags med blombud :) Min mamma får sin morsdagspresent någon dag framöver då vi träffas, hade tänkt tillbringa denna dag hemma och göra lite tråkigt vuxengöra, så som städa och tvätta..
 
Förresten, är det någon som provat detta och kan ge ett utlåtande?


Kommentarer
Anna Ranvide

Jag har provat choklad och den var super god men smälte otroligt fort så det blev jätte kladdigt. Men smaken va jätte god.

2013-05-26 @ 15:47:34
URL: http://www.pinkmum.blogg.se
Julia

Det smakar bara som smält glass. Ingenting speciellt egentligen... Tycker jag iallafall! Har hört folk som tycker den är god också, så det är nog väldigt individuellt :)

2013-05-27 @ 11:16:23
Anna

Har testat chokladvarianten. Absolut mjukglasskrämig, dock lite vek i smaken... Ska trycka dit chokladsås nästa gång så kanske det blir mer smak!

2013-05-28 @ 09:25:12
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se
Anneli *barntipsbloggen*

Jag köpte choklad & jordgubbssmakerna idag då vår affär hade erbjudande på dem, 19,90kr/st. Hoppas de smakar smaskens!;)

2013-05-28 @ 21:53:26
URL: http://barntipsbloggen.blogg.se/
Amanda

Åh jag ska prova jag med. Men när jag gör min glasstårta, så finns det ju alltid lite smet kvar i skålen och den slinker ju lätt ner i magen. Den smakar precis som mjukglass. Skulle man bara ha den i kylen en stund skulle det säkert bli lika bra. :)

2013-05-29 @ 18:32:06
URL: http://amandiii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0