Torsdag

Då var det torsdag, Lilly ligger och vilar här bredvid i soffan. Jag och mannen har passat på att städa här hemma. Natten har varit rätt så bra, både jag och Lilly har sovit, hon somnade liggandes på mig och sov så i några timmar för att sedan bli flyttad till sängen. Känns skönt att omän hon har ont i magen och är väldigt ledsen på dagarna och kvällarna så sover hon rätt så bra på nätterna. Jag har börjat bli så van att hon ligger tätt bredvid mig så nu gör det mig inget, det är trångt men det är bara acceptera läget. Hellre det än att hon inte sover alls.
 
Igår kom mitt nya objektiv, så nu är det bara fota!


Kommentarer
Riccie - Mamma till Lykke 3månader

Du fotar med en Nikon va? Då måste ja fråga om du har en PC eller Mac?
Ja har en Nikon och en Mac som VÄGRAR att samarbeta.. Fundera på om det är min okunskap om Mac eller om de e nått annat vajsing får de går jätte bra med min gamla PC!
Hur gör du?

2013-03-19 @ 23:10:43
URL: http://knoddensmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0