Bröllop - Kläder

Förra veckan köpte vi kostym med alla tillbehör till Andreas. Så klädmässigt är han klar, nu är det bara jag och Lilly kvar. Lillys klänning får vänta ett tag till då jag är osäker på vad hon kommer att ha för storlek då och vill inte köpa något som hon hunnit växa ur. Själv så vill jag ha en väldigt enkelt klänning, ingen typisk bröllopsklänning med tyll och grejer. En enkel och inte allt för dyr klänning, känner inte för att lägga ut flera tusen på något jag kommer använda en gång i mitt liv.
Så jag tänkte fråga om ni har tips på någon finare men ändå enkel klänning (den ska vara vit)?!
 
 
 



Kommentarer
A

Kolla in på jjshouse.com snygga brud/balklänningar till grymt bra priser. :)

2013-06-26 @ 10:10:47
Natalie

Ohh, den var FIN!

2013-06-26 @ 19:45:34
URL: http://www.mynameiswhatever.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0