Loppisdag!

Idag var jag och Lilly på loppis tillsammans med två av hennes mostrar, mestadels en av dom. Vi sålde saker, ganska mycket saker faktiskt. Enda problemet med mig är att det oftast kommer hem lika många saker, men det är ju så roligt att handla när det är billigt! Lilly fick sig lite kläder och leksaker, moster fick sig skor och kavaj som tack för hjälpen, mannen fick sig dvd filmer och jag en cola. Jag tror jag förstår hur en missbrukare känner när den får ett rus, för när jag är på loppis är jag som en som går på uppåttjack, jag spanar, letar, gräver och tillslut hittar jag något guldkorn. Lyckan när man ser att det kostar 20kr och är precis vad jag vill ha är obeskrivlig!
Förresten måste jag ge min dotter en eloge, fyra timmar på loppis och inte ett pip, hon lekte, sov, åt, hade bajskalas, men inte en tår eller en hängande läpp. Duktig tjej! Hon kanske älskar loppis lika mycket som sin mor?

Förresten så matchade vi varandra idag med randiga byxor. Ni får ursäkta att jag ser ut som en vätskefylld buffalo, det är en av biverkningarna av gravidkilon-ätanärbarnetsover(nattetid)-mannenälskarmigändå. Tur för mig att jag har mitt på det torra och han älskar mig fastän vågen visar lite för höga nummer.



Kommentarer
Tessan

Du ser verkligen inte ut som en buffalo, du är jättefin! Och riktigt snyggt att ni matchade varandra så bra med ;)

2013-07-04 @ 09:08:58
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0