Klänning -.check

Tidigare idag åkte vi in till stan för att hämta ut min ring och köpa ett par skor till Andreas som han ska ha på bröllopet, tanken var även att se efter en klänning åt mig och uppgradera Lillys garderob då hon växt ur det mesta.. Vi lyckades med allt, Andreas hittade skor, jag hittade en klänning som jag länge funderat på att köpa, en enkel sådan och inte alls dyr. Men varje gång jag hittat den så har den varit slut i min storlek, nu fanns den i min storlek, dessutom med 70% rabatt så den kostade mig ynka 150kr. Det kallar jag klipp!
Köpte mig även ett par rosa byxor och gult linne på rea, 120kr för båda två, även lite matchande smycken fick följa med hem. Ska visa i ett annat inlägg vad som fick följa med hem till Lilly.
 


Kommentarer
Tessan

Det var då en riktigt billig klänning! Skönt att du hittade en :)

2013-07-21 @ 12:09:57
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Diana

Åh va fint. Vart handlade du neonkläderna :)?

Svar: På en affär som heter hanzens :)
Johanna

2013-07-21 @ 15:41:48
URL: http://ww.dianisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0