Irritation

Jag blir så irriterad på skitföretaget som vi anlitade för att sätta upp nya stuprännor hos oss. Som jag nämnde tidigare så har dom satt dom fel så att när det regnar mer än duggregn så rinner vattnet utanför istället för i stuprännorna. Jag ringde och förklarade detta för dom och dom kom hit, tittade och förstod problemet. Dom sa då att dom skulle fixa det så fort som möjligt, nästa vecka. Den där nästa vecka var veckan som var och har dom varit hit och fixat det? Nej! Har dom hört av sig? Nej! Jag kommer ringa deras chef och fråga vad dom egentligen håller på med. Vi beställde dom i Maj och det är fortfarande inte klart.. Usch så irriterad jag blir!
 
Men för att tala om något roligare, jag är så himla nöjd med våran nya vita vattenslang. Den var värd varenda krona! Passar superbra till huset nu när det är svartmålat.
 


Kommentarer
rebecca

var har du hittat den vattenslangen?

Svar: på clas ohlson :) Finnsi svart, vitt och rosa :)
Johanna

2013-07-24 @ 13:46:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0