Bröllop

Det börjar närma sig vårat bröllop, kansle börjar vara på tiden att jag hittar mig en klänning. Men det är så svårt, inte så dyr, inte så mycket glitter och glamour och jag vill helst inte se ut som en överviktig åsna i den. Nåja, kanske de hinner fixa sig, har ju ändå drygt tre veckor på mig. Klipptid har jag bokat, ringar har vi beställt, Andreas kläder är klara (bara skor kvar), Lillys klänning ska vi titta på idag för hon ska nog låna en som hennes tremänning haft på bröllop. Farmor gör smörgåstårta och jaa, sen minns jag inget mer. Jo papprena har vi fått från skatteverket och prästen borde ringa snart..
Ja säger då det, tur vi bara ska ha ett pyttelitet bröllop!



Kommentarer
Caroline

Hej Johanna!
Vad vill ni har för sorts bilder? Bara porträtt eller även från kyrkan och efteråt? :)

Vad roligt att ni ska gifta er! Blir det i Älvsbyns kyrka eller populära Storforsen?

Kram

2013-07-22 @ 16:26:40
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0