Utvilad

Natten som varit har Lilly sovit, med undantag för att äta då men det är ju helt normalt. Vi somnade på soffan igårkväll och jag vaknade sex imorse att vi låg kvar där och hon har inte skrikit en endaste gång på hela natten.. Lite smågrinig för att hon varit hungrig, men direkt hon ätit så har hon somnat om..
Nu är klockan halv åtta och hon sover fortfarande, än är det bara jag som är vaken i huset och jag måste säga att det är otroligt skönt att ligga nerbäddad i soffan bredvid fröken bestämd och bara titta på henne, utan att hon har ont i magen och bara gallskriker..
 
Vaknade dock av att jag trodde det läkte vatten här hemma, tills jag insåg att jag sov i soffan och det var pumpen i akvariet som lurade mig.


Kommentarer
Josephine

Åh hur lyckades ni med detta konststycket? Leon har aldrig lyckats sova en hel natt utan att skrika å krångla!

2013-01-13 @ 22:24:13
URL: http://Mammajosephine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0