Tavlor

Hade jag bara haft orken så hade jag storstädat hela huset, jag har inte ens plockat bort all jul ännu och det är inte likt mig. Men när man har en bebis som är vaken på nätterna och vill amma minst en gång i timmen i vaket tillstånd så blir det inte så mycket annat gjort än amma, sova och äta. Mannen tog i alla fall ner granen idag, jag brukar alltid plocka bort den på mellandagarna så den har fått stå väldigt länge nu. Tur mannen i huset är hemma och kan hålla lite ordning i huset, men snart börjar han om att jobba så då blir det jag och Lilly två veckor för att sedan ha mannen hemma en.

Sen skulle jag vilja åka till stan och köpa fler ramar så jag kan göra min fotovägg i vardagsrummet, även kolla in en tavla som jag sett som kanske passar i köket på tavellisten:) Men det får bli när damen här hemma väljer att sova om nätterna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0