Fundering

Nu när fondväggen är uppe och vi står och tittar därinne så börjar vi prata om dom andra väggarna, vi blev sugna på att tapetsera dom så att dom går ihop med fondväggen. Jag måste ut på tapetjakt imorgon och se vad som finns, kanske hittar jag någon som passar:) Annars är vi riktigt nöjda, tapeten i Lillys rum är riktigt snygg och ikväll fick dom nya gardinerna komma upp som jag köpte på rusta för 79kr/paret. När hennes rum är klart kommer jag vilja bo därinne, rosa och mysigt:)

Vi köpte även nya fönsterlampor, två lila hyllor och lite annat som ska in i rummet när det är klart!



Kommentarer
Natalie - Liten i magen <3

Spännande att se hela rummet sen!! :)

2013-01-29 @ 10:13:19
URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0