Alla i vattnet

Ikväll har jag badat Lilly, vilket inte alls var särskilt populärt. Efteråt hamnade Baltazar i duschen, även där så var det sura miner. Enda stället det inte var sura miner var när jag rengjorde akvariet tidigare idag, kanske för att jag inte uppfattar om fiskarna är arga eller glada. 
 
Imorgon ska vi till bvc, vägning och mätning står på agendan. Blir intresant att se om hon har gått upp i vikt och i sådana fall hur mycket. Hon ammar mer och mer och får bröstmjölk i flaska mindre och mindre, så vi får väl se om hon får i sig nog och går upp i vikt.
 


Kommentarer
Riccie - Mamma till Lykke 1 månad

Vad duktig hon är som ammar mer och mer trotts att hon sondmatats och fått flaskan oxå! =) För är det inte så att för tidigt födda har svårare att amma då dom inte riktigt hunnit utveckla färdigt sugreflexerna? Eller är jag helt ute och cyklar kanske.. Hur som, hon är ju tok duktig eran lilla prinsessa =)
kram

2013-01-02 @ 17:23:23
URL: http://knoddensmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0