Trötter

Nu har jag haft ont i huvudet i flera dagar, kanske har det att göra med min kära visdomstand och brist på ihopsammanhängande sömn. När Lilly gråter så ilar det i huvudet, så för att slippa det så bär jag henne fram och tillbaka här hemma. Det kommer bli en stig i vårat golv med tanke på hur många mil vi gått fram och tillbaka sedan Lilly föddes :)

Annars idag har det inte hänt mycket, Lilly sov själv i vagnen 20 minuter så jag målade trädet till hennes rum ett varv och dammsög. Sen har jag sovit i soffan med henne i famnen nu på eftermiddagen.



Kommentarer
Riccie - Mamma till Lykke 2månader

Inte bara jag som plågas av massa huvudvärk hör ja.. Det är sjukt jobbigt med huvudvärk som vägrar ge sig! Hoppas du blir bättre snart! =)
Kram

2013-02-11 @ 16:41:23
URL: http://knoddensmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0