Kaoset

Då var det torsdag och fortfarande plusgrader ute, jag och Lilly ska ta vagnen ut på en promenad på en stund hade jag tänkt. Men först har jag lite saker att göra, så som att städa mitt pysselrum. Ser verkligen ut som att det varit krig därinne. Men det blir väl så när man har lite för många ideer och för lite tid, tur att jag har ett eget rum i alla fall, då slipper alla andra se mitt kaos :)
 
Igår fick vi en kallelse till sjukhuset, så på några veckor ska vi dit och träffa läkare och handen på hjärtat så har jag ingen aning om vad vi ska göra dära mer än träffa en läkare. Det är då inte förrens Lilly är sex månader som vi ska på en efterkontroll av hennes blåsljud på hjärtat så det blir något annat den här gången.
 
Jag har fått en masa frågor vilket program jag gjorde namntavlan i. Självklart så kan ni få veta det :)
Jag använder mig av Picasa 3, alltid! Enkelt och har alla funktioner jag behöver till att redigera bilder, sen är det gratis också. Dock till tavlan så använde jag Picasa och paint då jag gjorde rutorna i paint och sedan allt annat i picasa.
 


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Picasa är bra grejer :)

2013-02-28 @ 14:43:24
URL: http://idamli.blogg.se
Caroline Westman

Hej, jag har precis fixat Picasa, och förstår ingenting ;p .. Hade du velat göra en kort beskrivning på hur man gör? Hade varit jätte snällt.

2013-03-07 @ 13:52:44
URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0