Nattsudd

Klockan är mitt i natten som vanligt, jag kan inte sova och Lilly sparkar i spjälorna i sömnen.. Maken, han har åkt iväg för jobb igen. 

Ikväll har jag slagit in dom allra sista julklapparna till insamlingen, gjort lite beställningar och påbörjat att renovera ett nytt dockskåp. Så nu har jag tre dockskåp och en undervåning, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med tre stycken men det är ju så roligt att renovera dom. Ett kommer jag ha kvar som Lilly ska få när hon blir så pass gammal att hon är rädd om det. Ligger så många timmars jobb och pengar bakom den renoveringen. Det huset fick sig även nya tavlor ikväll. 




Kommentarer
Hanna

Hej! Du har fått en bloggaward utav mig. Ha en bra dag! :)

2013-12-10 @ 13:12:23
Tessan

Hej! Du har fått en award på min blogg, just för att jag gillar din så mycket :)

Svar: Men åh gulle du! Vad glad jag blir :)
Johanna

2013-12-10 @ 13:49:33
URL: http://www.mhiloy.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0