För få timmar

Undrar hur många gånger jag önskat att dygnet hade fler timmar. Jag hinner inte ens göra hälften av allt jag skulle vilja, men sånt är livet och kanske en dag blir alla mina projekt klara. Eller det tror jag i och för sig inte, det kommer hela tiden nya saker jag vill prova på att göra, jag har alldeles för många ideer i huvudet för att det ska vara hälsosamt.
 
Klockan är snart tre på natten, jag ska precis bädda ner mig i sängen och hoppas Lilly sover i alla fall fram till klockan sju då radio ringer. Ja hoppas kan man alltid!
 
Tänk att nu är det bara en vecka kvar till jul, jag har inga som helst julkänslor fastän jag julpyntat, julpysslat, sett julfilmer, julbaka och allt som hör julen till. Nåja, bara inse att julen aldrig blir som när man var liten.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0