ROT Avdrag?

Lilly har länge ställt sig upp mot saker, men sedan en tid tillbaka så har hon börjat gå längst soffan, väggen och allting annat som hon når. Stå gör hon själv, tills hon kommer på att hon inte har något stöd och sätter sig då ner. Jag börjar ana att det kanske inte är så långt borta tills hon går själv och alla i min (vår) omgivning ser framemot detta. Det är mer hysteri kring detta än när ikea har nyöppning nånstans.
 Själv är jag inte lika lycklig, känns ju roligt att hon utvecklas och att risken för att jag ska få en hjärtinfarkt ökar varje dag pga av hennes utflykter och djupdykningar i golvet. Det är nog nu när hon kryper i ljusets hastighet, har teleskoparmar som når allt och röntgensyn. Tänk när hon kan springa! Hur ska jag hinna med? 

Får man göra ROT avdrag för att vara mamma? 


Kommentarer
My

Jag har faktiskt tyckt att det har varit tvärtom. Alla tycktes varna mig för att "oj oj vad du kommer få det jobbigt när hon börjar gå" som att jag var dum i huvudet som längtade. Men nu känns det som att vi båda är mer fria och självständiga. Win-win! :D

Svar: Jaha, ja tänk så olika det kan vara :) ja jag hoppas jag vi också kommer få de så :)
Johanna

2013-12-20 @ 07:00:53
Diana

Är i precis samma sits med min nyblivna 1åring. :)

2013-12-20 @ 08:09:34
URL: http://www.dianisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0