Då var julen slut!

Ikväll har vi firat ännu en jul, fina klappar och mätta magar!
 
Imorgon åker vi till stan, jag ska se efter lite kläder till mig själv. Något som jag inte gjort sedan innan jag blev gravid, men nu kände jag att det var dags då min garderob består av mjukisbyxor och två par andra byxor. Dom flesta tröjor och t-shirtar är så urtvättade så inte ens röda korset skulle ta emot dom. Även den yngsta i famlijen ska få sig lite kläder, dock bara någon ny body och halksockar då hon fick en massa fina kläder i julklapp.. Kom ihåg nu att jag skrev vad hon skulle få, imorgon när vi kommer hem kommer det garaneterat att ha följt med något till henne som inte skulle följa med. Av någon konstig anledning så säger jag alltid "lilly behöver ingenting, hon har så mycket kläder nu" och likförbaskat så kommer jag hem med kläder åt henne.
 
Nåja, ute regnar det (?), inte vanligt såhära i slutet på året. Speciellt inte här i normalt sett kalla Norrbotten. Vissa säger det är den globala uppvärmningen, jag kanske håller med samtidigt som jag varvar med min bil.. Dubbelmoral när den är som bäst, men ikväll gick vi i alla fall till min farmor och farfar när vi skulle fira jul, det är trots allt ca 500meter..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0