Semester

Vi har ju som sagt varit på en liten semster jag, mannen och Lilly. Vi lånade min farmor och farfars husbil och åkte iväg. Första dagen så besökte vi Lycksele djurpark, Lilly var inte imoponerad av djuren utan gillade mest att se alla människor och barn. Jag är väl heller inte egentligen så imopnerad då dom bara har nordiska djur och efter att ha växt upp på en djurpark så har jag lite mer krav än älgar. Men det var mysigt att gå där vi tre och ha det trevligt.
 
 
Efteråt åkte vi neråt, besökte Östersund, Västerås, Sundsvall och körde 200mil genom Sverige. Riktigt mysigt och roligt. Skulle utan problem kunna äga en husbil, tänk att kunna göra små utflykter ofta och efter att ha haft en husbil drygt en vecka så har jag insett att jag hellre vill ha en husbil än en husvagn.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0