Man och hustru



Kommentarer
-Jenny-

Grattis! Fin klänning!

2013-08-10 @ 17:44:27
URL: http://jennyspysventil.wordpress.com
Tessan

Åh vad fina ni är! <3

2013-08-10 @ 18:11:13
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Emelie

Grattis Johanna!!!💐
Å givetvis till maken med! 😉
Klänningen är jättesnygg å passar dig perfekt.
Jag är en av dina tysta följare som inte brukar kommentera. Men idag var det på sin plats att bryta tystnaden. Jag ramlade över din blogg när vi båda var gravida å hade BF runt jul. Dock fick du din lilla Lilly lite tidigare än mig som gick över 15 dagar. Så min decembertjej blev ett januaribarn. Lite oväntat.
Det skulle vara roligt att ha mailkontakt med dig då jag tycker att vi är ganska lika i många avseenden. Om du vill får du gärna maila mig på [email protected].
Ha en fortsatt toppen dag med maken din njut!!
Kramar Emelie

Svar: Tack så jättemycket! Har inte hunnit svara på din kommentar då det varit så fullt upp med annat och jag sällan sitter vid datorn! Absolut kan vi ha mejlkontakt, alltid roligt att skriva med dom som har barn i Lillys ålder :) Tyvärr tar jag mig inte in på min mejl just för tillfället, men säkert imorgon men då har jag glömt bort att skriva ett mejl åt dig (du vet amningshjärna fastän jag slutat amma), men mejla mig gärna! [email protected]

Kram!
Johanna

2013-08-10 @ 19:51:14
Natalie - Mamma till Liten <3

Stort grattis!!! :)

2013-08-10 @ 20:30:38
URL: http://www.liten2013.wordpress.com
Anna

Åh vad ni är fina!! Hoppas att ni har en underbar dag!

2013-08-10 @ 21:01:03
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se
Anonym

Men oj så vackra ni är alla tre. Och så klokt att göra som ni har gjort ...enkelt men ändå sååååå fint. Nu är jag betydligt äldre än dig och har egna vuxna barn och vet egentligen inte hur jag hamnade på din blogg, men jag måste säga att jag beundrar verkligen dig för hur klok och förståndig du verkar vara. Du är pysslig till max och ni lägger era pengar på hus och hem istället för att ränna ute på nöjen. Du verkar ställa upp och hjälpa andra så mycket du kan med diverse saker typ att baka och sånt...beundransvärt. Nu tycker du säkert det här är fånigt av en som du inte alls känner ;) men då får du tycka det. Jag kände bara att jag ville skriva detta till dig. Jag hoppas att ni får ett lyckligt liv tillsammans du och Andreas och lilltrollet erat. Många lyckönskningar på eran stora dag önskar (En Älvsbybo)

Svar: Tack! Det värmer i hjärtat att få höra sådana saker. ♥
Johanna

2013-08-10 @ 21:11:11
Anonym

Jättefina!!

2013-08-11 @ 08:17:58
Suan

Såå fina! Grattis än en gång!

Svar: Tack snälla du! ♥
Johanna

2013-08-11 @ 14:23:13
Nadja

Oj så fina ni är!! Stort grattis från oss i Piteå
Hälsn
Thomas, Nadja, Saga och våran lilla Linnea (som var beräknad ungefär samtidigt som Lilly)

Svar: Tusen Tack! ♥
Johanna

2013-08-11 @ 15:21:08
Erica

Stort grattis! Helt fantastiskt att få ha följt era bröllopsplaner och nu är ni gifta!

2013-08-12 @ 01:50:42
Carro

Stort grattis! :)

2013-08-12 @ 13:24:18
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Thess

Stort grattis!

2013-08-12 @ 15:42:22
URL: http://familjenfinis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0