För att jag älskar dig

Klockan är mitt i natten och jag tänkte bara kika in och berätta att vi lever. Jag är numera en hustru, gift och fru, det låter stort. Att gifta sig, skaffa barn och bilda en egen familj har alltid varit en dröm som legat långt fram i tiden. Men nu är jag där, jag är någons hustru, jag är mamma och jag vill inte leva mitt liv på något annat sätt än tillsammans med Andreas och Lilly, här i vårat eget hus. Jag trodde inte man kunde vara såhär lycklig, jag trodde inte man kunde älska människor som jag gör. Det är svårt att förklara, kärleken och känslan är oändlig och jag vet att jag klarade mig 19år utan denna man i mitt liv, men idag vill jag inte vara utan honom en enda sekund. Det låter klyschigt, men det är äkta. Jag önskar man kunde dela med sig av känslan, så att ni skulle förstå..

Att veta att en annan människa vill leva hela livet med en, älska en i dom bra stunderna och dom dåliga. Den känslan önskar jag att alla fick uppleva!

 



Kommentarer
Anonym

Kommer ni båda att heta Stenvall nu eller? Har för mig att du sagt tidigare att ni båda ska behålla era efternamn.

Svar: Det stämmer, vi båda kommer att heta Stenvall i efternamn :)
Johanna

2013-08-11 @ 13:08:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0