Aug. 10, 2013

Nu är det nära! Har varit vaken ett bra tag, funderat över vad jag ska säga i kyrkan och insett att jag kommer glömma det, fastän det är en mening plus ja! Funderat över om vi kommer gå för fort eller sakta på in-marschen, funderat över mitt hår, mina skor och ja allting man kan fundera över. Har faktiskt inte varit nervös, men nu gör sig nerverna påminda.. Sen kommer jag att gråta när musikern börjar sjunga låten vi valt (kärleksvisan). Ja vilka problem!

Lilly sover fortfarande och ska få fortsätta med det i princip så länge hon vill, nog för att hon vaknar snart när det kommer folk. Mamma ska vara med Lilly på morgonen och sedan i kyrkan, så hon och resten av familjen kommer strax hit för att göra sig klara här. Och förresten, klockan elva ska vi fotograferas och innan det ska jag hämta upp min bukett, spännande att se hur den ser ut då jag gav ganska fria händer. Det enda jag sagt är rundbunden med rosa och lila rosor.



Kommentarer
Suan

Lyckönskningar till er på den stora dagen... Så spännande!

2013-08-10 @ 10:25:07
Tessan

Hoppas er dag blir underbar!

2013-08-10 @ 11:59:01
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Sandra

Så otroligt fint ni har gjort till er stora dag :) Kul att följa dig och din familj trots att vi inte känner varandra. Vi var beräknade till december båda två, därför jag började följa din blogg från första början. Lycka till med allt :)

Svar: Tack! & kul att du gillar det ♥
Johanna

2013-08-10 @ 14:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0