Gult är inte alls fult

Då var det lördag, blogg.se appen har slutat att fungera, därför är det lite dåligt med uppdatering här just nu då jag inte har datorn igång så ofta. Håller på att byta accentfärg i köket, har tidigare haft orange men har nu bestämt att det får bli gult. Egentligen så gult inte alls fult, det är en himla fin färg när det gäller inredning. Gult, svart och vitt!
Bilder på det får ni se senare då det är klart eller i alla fall börjar ta form.
 
Men jag kan visa vad jag gjorde förra veckan. Våran sista fisk dog för ett tag sedan och vi har inte tänkt köpa några nya fiskar för tillfället, men akvariet står kvar då det är så pass fin möbel. Så jag satte en ljusslinga i döskallen som är i akvariet så att det lyser lite därinne i alla fall :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0