Mobil

Jag (läs vi) har tänkt köpa en mobil, eller egentligen två till bebis. En till sängen och en att ha där vi har skötbädden. Har tittat länge men jag hittar som inte någon som faller mig i smaken och inte kostar nästan 500kr, vilket jag anser är alldeles för mycket pengar för något sådant. Men så var jag in på ikeas hemsida och såg denna mobil, söt och bra pris. Dock vill jag se den live innan jag uttalar mig mer, för är det något jag vet så är det att många gånger ser det bättre ut på bild än i verkligenheten..
Har ni kanske något tips på någon söt mobil, både att hänga i taket och på spjälsängen ?!
 
LEKA CIRKUS Mobil
 
 


Kommentarer
Sara

Jag har haft denna till min Molly och tycker den är jätte fin. Molly har älskat den och speciellt apan.
Annars har jag gjort en egen med nallar (5st, nalle puh) från nyckelringar där jag knutit fast dom med gummibands tråd (då blir det lite roligare om de små får tag i den då det hoppar) och fäst dessa i en stor dekorations stjärna. =)

2012-09-15 @ 02:38:28
URL: http://paxe.blogg.se/
Nathalié - Äntligen gravid! <3

den mobilen har vi också kikat på, hihi. Cirkus är så fina grejer :))

sv tusen tack :)). det kommer jag ut med nästa vecka, hihi ;)

2012-09-15 @ 09:03:50
URL: http://yarp.blogg.se
marika

Hej, allt bra med dig? :)

2012-09-15 @ 10:40:16
URL: http://kuungens.blogg.se
Julia Dahlström

Fin blogg! :D Kolla gärna in min <3

2012-09-15 @ 15:19:43
URL: http://likeanangel.devote.se
Hanna

Hej!
Jag har två till min lilla flicka som är beräknad i januari.
En med kaniner över spjällsängen och så köpte jag en lysande mobil från Åhléns. Finns med flygplan för pojkar och blommor till flickan. Den hänger man i taket och så lyser den väldigt fint över skötbordet. Jätte mysig lampa/mobil i många fina färger för bebis att titta på. Den var inte alls dyr, jag betalade 300 något för den om jag inte minns fel.

Lycka till!

2012-09-15 @ 18:40:50
AnnaWK

Vad roligt att ni också ska ha en liten i år! Har också funderat på både det här med mobil och skötväska men inte kommit fram till något bra än. Vi får väl tipsa varandra helt enkelt när vi hittar något i en vettig prisklass :)

Sv: De var faktiskt finare än vad de var goda. Nästa gång får det nog bli hembakade muffins för de vi fick på kursen var lite tråkiga för min smak.

2012-09-16 @ 09:04:43
URL: http://annawk.blogg.se
Rebecca

Vi har denna ovanför vårat skötbord.. Våran har dock inte kommit ut ännu så vet inte vad bäbben tkr om den :) men den är söt :)

2012-09-17 @ 00:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0