Chubby

Jag har inte trott att jag börjat samla på mig vätska, men ack så fel jag haft. Jag ser på både mina fötter och händer att vätskan är ett faktum. Nu får jag inte på mig förlovningsringen och fötterna ser ut att ha varit hårt lindade när jag tar av mig sockarna.. Känns faktiskt lite bra att jag börjat samla vätska, det ger mig inte lika mycket ångest när jag ställer mig på vågen. Jag lovar att innan den här bebisen är ute så har jag gått upp 30kg, vilket verkligen inte behövs, men det kommer sluta där. Nu är jag vecka 27 och har gått upp drygt 15kg, FEMTON! Jaja, Andreas har lovat att älska mig ändå :)



Kommentarer
sofie

åh, det där känner jag igen mig i! går in i v 30 imorgon o har gått upp 16 kg.. inte roligt alls!

2012-09-16 @ 20:10:11
Cicci

Om det är till någon tröst så kommer du att känna dig som världens smalaste efter förlossningen då all vätska far ur kroppen och gravid magen är borta fastän man har några extra kilo på kroppen kvar ändå:-)

2012-09-16 @ 21:40:15
URL: http://www.homesweeethome.blogg.se
Rebecca

Jag är i vecka 31 och har gått upp 22 kg.. Vägde 48 från början och är 157 lång så jag ser ut som en vandrande köttbulle ;) men de är de värt :)

2012-09-17 @ 00:11:23
Tessan

Huvudsaken är ju att bebisen mår fint, sen spelar det mindre roll hur mycket man går upp, även om det känns lite sisådär ;) Jag har faktiskt "bara" gått upp 7 kg än & jag är i v. 25 men jag tror det snabbt kommer bli mer, haha :P

2012-09-17 @ 09:39:35
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jag måste väga mig imorgon :) Får se hur mycket jag har gått upp. det känns lite tajt för ringarna faktiskt :P

bebis mår säkert jättebra i din kropp :) tänk dom stackarna som försöker sig på att banta under en graviditet, det är sjukt nånting! :P

2012-09-18 @ 19:53:50
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0