Morgon

En sak som kan göra mig galen är att inte kunna sova, man är trött, lägger sig i sängen men nej! Det går inte att sova. Inatt har jag sovit noll, jag ligger alltså minus på sömnkontot och vet att det kommer att sluta med att jag sover bort hela denna fredag (nog gör att det bekommer mig inte). Anledningen till att jag inte kan sova är flera, först foglossning som försöker ta livet av mig om jag funderar på att röra mig, samtidigt som jag måste snurra fyrahundra varv innan jag hittar en skön sovställning (ni hör ju själva, det går inte ihop).

Sen att karln i huset inte verkar ha några som helst sömnsvårigheter och ligger i djup sömn bredvid mig gör mig bara irriterad. Ibland känner jag för att väcka honom och tvinga honom att vara vaken med mig. Men än så länge har jag behärskat mig och låtit honom sova.



Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Jag har det precis lika dant :( Det suger något enormt. Inte nog med att det är jobbigt att bära en övervikt, man ska även lida med en smärta för att man gör det. Makes total sense....

2012-10-19 @ 09:47:08
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0