Lördag

Idag hade jag så tur att jag blev bjuden på mat hos mormor och morfar, det var inget mindre än palt! Favoritmaten nummer ett. Sen till en mindre rolig sak, förra veckan köpte vi nya vinterdäck och nu är det punktering på ett av dom, måttligt roligt! Så nu kan jag inte fara ut med bilen och måste vänta till måndag så jag kan fara med däcket och få det fixat. Nåja, det är bara bädda ner sig i soffan och se en film, bara en vecka kvar tills mannen i huset kommer hem från jobbet. Ska bli skönt när han kommer hem och få ha honom hemma en hel vecka :)
 


Kommentarer
Anonym

Jobbar han borta två veckor och så ledig en?

Svar: Jo helt rätt, borta två och hemma en :)
Johanna

2012-10-27 @ 20:35:47
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Men så tufft för dig att vara själv så mycket. Jag är impad!! kan inte sova en natt utan min man... men behöver typ aldrig det heller som tur är!

vad jobbar han med?

Svar: Jo han har jobbat så ganska länge nu. Han bygger vindkraftverk, så han är lite överallt i Sverige och ibland utomlands..
Johanna

2012-10-28 @ 15:23:29
URL: http://sarasrum.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0