Håret

Alla pratar om hur fint deras hår blivit sedan dom blev gravida, jag kan väl inte påstå att det stämmer in på mig.. Det känns smutsigt i princip direkt jag torkat det och tjockare har det då inte blivt, heller inte tunnare som tur är. Jag skulle borda göra något åt skatboet också, men jag hade en tanke på att spara ut det och låta det vara, men kanske jag iallafall ska klippa pannlugg som jag hade tidigare i år, är ju så enkelt att inte behöva fixa luggen och den är inte heller ivägen.
 
 
En bild på mig och Andreas tagit tidigare i år.


Kommentarer
elin

och när man ammar, ja då faller det av! :)

Svar: Jo jag har hört att det händer väldigt många..
Johanna

2012-10-29 @ 09:14:25
URL: http://owlandthecity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0