Foglossningar

Nu ligger jag i soffan, helt slut tack vare mina foglossningar.. Jag blir verkligen galen av att inte klara av någonting, jag är van att kunna hålla igång hela dagarna med saker jag gillar att göra, nu orkar jag knappt lägga in ved i kaminen utan att få fruktansvärt ont. Kan ju heller inte bara ligga och titta i taket hela dagarna för då blir jag ju knäpp, det är trots allt tio veckor kvar (kanske mer)..
 
Hur många sockar kan en bebis behöva? Vi har tjocksockar, tjocka sockar och tunnare sockar.. Nog borde det här räcka ?! :)
 
 


Kommentarer
Jessica

Stackars dig! Hoppas det det känns bättre med foglossningen snart!
Vi har nog 6,7 par bara. Har tänkt köpa några tjocksockar snart :)

2012-10-09 @ 15:05:35
URL: http://frokenwesstrom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0